nu blir det sälen

imorrn vid åtta åker jag till sälen, bella ska följa med. datorn följer med men mitt trådlösa modem funkar ej men det kanske går att komma in på ngns nätverk eller ngt:) nu måste jag sova, puss!

ses på fredag

cause i adore you

inget beeptest idag, jippie!

åt mat hos mathilda med henne o emma efter skolan, vi skulle också baka tills imorrn men det hann vi inte. vid fem var det samling i sporthallen för match, vi förlorade men jag gjorde två mål; ett från linjen och ett på straff. nu är det bara två matcher kvar. sen åkte jag och mamsen in till stan och hämtade broder, drog till max och köpte originalmål. tillbaka till sporthallen för att hämta pappa, hem för att äta, baka, duscha, baka, plugga, data, mera plugg o sen sova. ursäkta sista meningen, orkar ej är för trött! nu ska jag skicka son till min mejl. pusspuss

wednesday

imorse när jag, mathilda, matilda, hanna och curre cyklade till skolan höll jag på att köra på en gubbe men jag kunde inte direkt flytta på mig, så han pekade bara typ på övergångstället och frågade vad är det här? vi garvade. första lektionen var det idrott och vi skulle igentligen haft beep men det var fotboll istället för vi hade vikarie. innan tekniken blev det att kolla på the city. såg förresten att femte säsongen av the hills börjar i vår, heidi och lauren blir vänner igen?!

efter skolan åt jag och bella semlor och det var gött! nu måste jag fixa iordning mig, jag ska ju på kalas :)

you think that you can run and hide

imorrnkväll ska jag fira lillakusinen, eller inte den minsta. utan sara som blir nio år imorrn så det blir ingen dans på friskis&svettis på två veckor.

men innan det ska jag va med bella, fun!

come on now sugar, bring it on, bring it on now


dagens


tröja adidas
tshirt hm
linne bikbok
jeans gina tricot

monday

dagen har beståt av skola, handbollsträning och ikano. på ikano kollade jag på mobil, har blivit så osäker nu! och sen visade han i telenors butik att det ska komma en blackberry med touch på slutet av mars månad men den finns redan i usa så pappa kanske kan köpa den där till mig? (a) sen handlade vi på willys och då passade jag på att springa in på vila och köpa en till randig tröja, fast denna gång en marinblå med vita ränder. när jag kom hem blev det gröt och 2&½men. puss!

twenty8twelve



savannah miller och sienna miller,
jättehärlig bild!

lånad från style  <----

 nu ska jag äta upp mitt äpple och kolla i sofis mode

if you believe it’s in my soul

DAGENS Vill ha: blackberry
DAGENS Klädsel: randig tröja vila, marinblått linne bikbok, strumpbyxor hm?, vita converse (låga) och sötvattenpärlor
DAGENS Smink: foundation, puder och mascara
DAGENS Frisyr: platt nedslöppt
DAGENS Händelse: inget speciellt
DAGENS Låt: pieces - sum 41
DAGENS Planer: handboll om ca 40 min
DAGENS Saknad: sängen
DAGENS Dummaste: simin
DAGENS Behov: inget
DAGENS Bästa: lunchen, :D
DAGENS Köp: äpplefestis

fortfarande så bra


jag tycker fortfarande om den här, <3

helgen

igår; skulle till stan med ida, men tyvärr var hennes utbildning till halv fyra så det var ingen ide att åka till stan. på kvällen fick vi gäster och vi åt typ souvlaki - gott! sen blev det melodifestivalen och velvet kom inte ens till andra röstomgången? :S

idag; ikano med isabelle, lämnade tbk jeansshortsen (bild i ett inlägg längre ner) och köpte ett par skor som lämnas tbk snarast, jag ser ett mönster. sen åt vi på chili, de fick problem när jag sa nachotallrik utan majs så det tog längre tid än vanligt. sen tränade jag ngt med mamma och hennes kompisar; marie, marie och karin med josefine. sen blev det pizza och nu tittar jag på beck och har precis gjort klart tyskan så jag är duktig!

imorrn börjar ju skolan igen och sen är det träning på kvällen, är inte så träningssugen faktiskt men det blir väl att träna ändå för jag har ju inte tränat på mer än en vecka ;o

the dark knight

kollade precis på the dark knight, lite lång för mig. jag har faktiskt inte sett den förut utan jag tröttnade efter tio minuter och tog på en annan film, men nu har jag i alla fall sett den.

tyska

egentligen måste jag väl göra min tyskauppgift, men jag är verkligen sämst på att översätta från svenska till tyska. mamma får hjälpa mig ikväll. pusspusspuss

new moon

såg precis att new moon har biopremiär den tjugonde november så jag längtar.
jag tycker mer om "om jag kunde drömma" än filmen men det är ju ett måste att se filmen.

kollade på träningen förut och pillan skadade sitt knä ju igen, värsta synd om henne. de kontrade och så stod linn och jag i mål och när pillan skulle hoppa upp hände ngt lustigt, ajaj. och malin uppe i trillevallen har typ stukat ledbandet om jag har fattat rätt.

resten av kvällen har jag kollat på sveriges värsta bilförare, asså det är helt sjukt att de kan ha fått körkort som de kör. sen så blev det tsatsiki burgare och så har jag faktiskt fixat lite svenska, horoskopet.

imorrn blir det kanske att åka skidor i kisa men malin har ju mina skidor och pjäxor så jag får väl hyra som resten av familjen, plus att på kvällen ska vi kanske gå ut och äta på afrodite, jag är så pepp på det asså!

nu blir det den andra harry potter filmen, såg den första imorse.

såg nu att sista boken i twilight serien; breaking dawn som ska heta så länge vi båda andas kommer ut den 12 mars, jag ska bara ha den! det är för svårt att läsa den på engelska. jag fattar inte hur jag orkar, en bok på över sjuhundrasidor och på engelska.

090219

DAGENS Vill ha: en snygg bikini
DAGENS Klädsel: svarta jeansleggings, grått linne, en jeansskjorta och marinblå resteröds mössa
DAGENS Smink: puder
DAGENS Frisyr: utsläppt med marinblå mössa över
DAGENS Händelse: pernilla skadade knät igen :(
DAGENS Låt: de som spelades i bergsprängaren
DAGENS Planer: inga
DAGENS Saknad: ingen
DAGENS Dummaste: min dator segar
DAGENS Behov: souvlaki!
DAGENS Bästa: min garderob är ren och fin
DAGENS Köp: nothing

summer 09

har hittat en ganska snygg bikini från panos men den kostar 800:- och jag är lite osäker på trycket. det enda jag vet vad jag vill ha för bikini i sommar är att det ska vara en bandeau, vad ska ni ha för bikini?

greys anatomy

har kollat på greys anatomy och nu blir det dirty sexy money. det är bra att greys har börjat igen tkr jag.


header


orkar inte göra ngn snygg, så jag tog bara tre bilder som jag hade på datorn. jag vet att den inte är så snygg men den får vara där ett tag tills jag gör en snyggare. den här tog ju bara två minuter.

halo


nu ska jag och bella hitta på ngt kul ;)

hey,



bild från överraskningsfesten vi hade för curre&ullis i januari.
vi hade 80-tals tema, jag går inte direkt runt så där hela tiden kan man säga.
jag går jämt runt i svart och grått.

when you were young




jag är kär i den här låten.

ipod

sitter just nu med min ipod, det var länge sen. tänkte rensa den och lägga in massa låtar och gossip girl avsnitt för det vet jag att en har tjattat på mig länge att lägga in ;p

imorrn hoppas jag på att ida kan åka till stan med mig, hon är söt!

inhandlat


detta handlade jag idag; gladiatorskor från vagabond 599:- och jeansshorts från gina tricot 349:-. tyvärr var shortsen för stora så mamma ska byta dem till en mindre storlek imorrn, hoppas att de blir bättre (a)

följ med med bloglovin

Följ min blogg med bloglovin

dra lite över det vita tomrummet över, jag har gjort ngt lustigt med länkarna och där man kommenterar, får inte bort det. hjälp ngn?

dagens planer

nu blir det mat och sen ska jag in till stan och möta upp mamma, för att handla lite nya kläder. jag hoppas iaf hitta snygga kläder, puss!

RSS 2.0