chuck

kanske dags att uppdatera här.
senaste dagarna har beståt av oc! när pappa kom hem hade han köpt med sig säsong 2 & 3 . det är bra.han kom även hem med twilight, the notebook, ett par mjukisbyxor från abercrombie and fitch (grymt sköna!), en tröja från abercrombie and fitch som tyvärr var gick till naveln (skitlustiga storlekar), en tröja från roxy och ett par helsvarta, låga converse. tack! han hittade inte så mkt till mig :p

har även kollat på chuck, älskart typ! men nu när det är ipredlag måste man kolla på surf the channel och megavideo och då kan man bara kolla 72 min på raken och det är inte ens två hela avsnitt. så om 36 min kan jag kolla på nästa ;)

har även hunnit med två prov; fysik och matte. fysiken gick rätt så bra och matten gick sämst. jag kmr sänka mig nu till vg så jag måste vara duktig på nationella. sen har jag även fått tbk ett hkprov, och jag fick bara ett fel. det kan man leva på ett tag nu.

nej, nu är det ju faktiskt påsklov!

btw. sm-slutspel i handboll på svt1 vid fyra, glöm ej!

Kommentarer
Postat av: paulina

haha det va inte dåligt va saker du fick tjejen!:P

2009-04-05 @ 15:34:10
URL: http://femtondemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0