söndag

jag fyller på onsdag, jag längtar!
pappa och jag har bokat en resa till london på sommarlovet när mamma jobbar och bror är i turkiet. vi blir borta onsdag till söndag så det blir mycket shopping och lite sightseeing. sen ska vi också ta bilen och bila två, tre veckor i sommar. bara så där bestämma vart vi ska på en impuls, kanske hinner vi med spanien, italien och kroatien?
nej, nu kollar jag på söndagsparty med filip och fredrik och jag vet inte riktig om jag tkr om det eller inte. innan det blev det margerita och wipeout.
men snart blir det sängen för jag är sjuuukt trött och imorrn är det skolan och då får vi reda på nationella. på kvällen ska jag kanske också till ekoxen och kolla på mary-kay produkter.
PUSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Linn

Gillar om det du skrev! Spännande att se en del nyttiga saker och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-09-27 @ 12:13:42
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0