är tvungen



Denna version av Like a Prayer var otroligt bra. Jag tror inte att det var en enda person på Ullevi som satt ner.
Slutet på konserten var bäst, då var det mer drag.
Det var lite roligt i början när det var typ ngn som sa its me, its me och efter några ggr kmr Britney upp på alla bildskärmar och säger It´s Britney bitch. Då garvade vi.
Efter konserten sa min morbrors (mosters man) bror att det var värt pengarna men han fick ju en biljett i 50årspresent. Sen hann han göra så att en tjej ramla, vi hörde bara hur ngn sa aaj, faan! Sen råkade han putta in ngn i spårvagnen. Jag hade gått på spårvagnen men mamma var inte riktigt med så min morbror drog tag i mamma och då var det en tant med peruk som var i mellan så hon sa; här putar man. Sen när vi åkte så såg inte jag tanten eftersom hon satt bakom sin kompis som vägde typ mer än dubbelt så mkt som henne och då rann tårarna på min mamma och moster.

I lördags hann vi med Nordstan och Liseberg. Julia Samuelsson och Amanda Karlsson var där, de stod i kön till Kanonen som jag precis hade åkt. Såg även Tony Mårtenson två ggr. Pappa var tvungen att önska hnm lycka till denna säsong och då gick jag därifrån.

Igår blev det som sagt Madonna och sen blev det stan. Köpte en blommig kjol på Mango. Sen gick pappa, bror, kusin, kusin, mosters man, hans bror och Alex på IFK Göteborg - Örgryte. Då åkte jag, mammi och moster hem till Vandrarhemmet och chillade en stund.

Idag fyllde min kusin 18 år, grattis. Firade hnm på vandrarhemmet innan vi åkte hem. Vi stannade på Lager 157 i Gällstad där jag köpte två klänningar från Velour, ett skärp från Tiger och ett par bruna gladiatorskor. Tog en panini där, tar alltid det när vi är det. De är goda.

Tror att blogguppehållet fortsätter, får se om jag orkar. Det är ju bara en vecka kvar nu till gymnasiet. PUSS

Kommentarer
Postat av: mathilda

helt rätt att gå ifrån när papsen pratade med Tony Mårtensson! hihi sånt gillar jag :)



btw: jag har fått tag i den sjunde gg-boken nu (: puss! <3

2009-08-12 @ 17:48:41
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0