first day of something new

Sitter och kollar på Coldplay på ettan, har gåshud efter första raden som Chris Martin sjunger, bara fyra dagar kvar nu.

Idag var det iaf första dagen tillbaka i skolan, på Katedral. Började med att bussen kom 10 minuter försent, fick lite små panik då kan jag nog säga. Sen mötte jag Sanja och Ullis på bussen. När vi var framme i stan träffade vi Fia, Ole och Amanda, hade sällskap med dem till aulan. Kollade först klasslistan och jag går numera i SP1b. Sen i aulan sjöng några tvåor och så pratade alla tre rektorer innan alla mentorer presenterade sig. Sen fick vi gå till klassrummen, alla i min klass känner varandra typ och jag känner ingen. Känner bara till några och det är allt, eller en gick jag i samma moppekurs med förra året (y). Vi är förresten 27 tjejer och 7 killar i klassen. Sen fick vi massa papper och så innan det blev rundvandring i skolan, sen var det mat och efter det fick vi mer papper och vid tjugo i ett slutade vi. Då tog jag och Ole 522 så det blev att gå en bit. Somnade typ när jag kom hem. Sen när min bror kom hem så gjorde jag äppelpaj som vi åt upp.

Nu blir det tillbaka till Coldplay; då och nu.

Imorgon börjar skolan tjugo i tio, bra med sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0