kanske dags att uppdatera

Har inte orkat uppdatera men det jag har hunnit med under dessa dagar är en dag i Eskilstuna där det var 50årskalas för mina kusinerns farbror. Sen igår var det beachhandboll i Varamon. Vi delade upp i två lag och jag kom i lag 1 där även Linn, Bella, Pau och Amanda var. I lag 2 var Matilda, Hanna, Sandra och Ylva. Sen var Frida målvakt i båda lagen. Efter vi hade kört två matcher var slog vi ihop lagen så jag spelade 10 matcher igår vilket resulterade i världens träningsverk. Fy fan vad ont jag har, kan knappt röra mig. Skadade även tårna igår så jag har världens blåmärke på foten, skitsnyggt och det gör ont när jag går. Men snart ska jag till kusinerna eftersom min morbror fyller år.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0