090626

Fredagskvällen spenderades med familjen hemma hos Seth, Emma och Gustav. Även deras jackrusell-labrador Stella var där men hon hade öroninflammation. Vi åt grillad och potatis. Sen spelade jag, Axel, Emma och Gustav poker. Trodde att jag skulle åka ut först men till sist var det bara jag och Gustav kvar, han hade typ 65 marker medan jag bara hade 15. Men jag höll faktiskt nästan på att vinna en gång för han märkte inte att han hade kåk, men men. Sen drog bror och Gustavv till kanalen och då gick jag och Emma ut med Stella. Det var skitläskigt för när vi skulle tbk till huset kom en katt så då tog Emma upp henne, Emma springer bortåt och då springer katten förbi henne och när vi går mot huset igen kommer katten springandes bakom oss så vi kutar mot huset med Stella i famnen. När vi väl ska åka hem efter ngn timma eller två så sitter katten fortfarande där utanför, då vart vi rädda. Hehe.

Igår åkte vi till Åländers ö där vi skulle hälsa på Jimmy och Pernilla. De bjöd på blåbärspaj men jag tkr egentligen inte om blåbär. Sen vid åtta eller ngt åkte vi hem, men stannade i stan vid Cupolen och åt varsin hamburgare, det var gott.

Idag har jag inte gjort så mkt, men just nu kollar jag på Huset vid sjön. Den är slut nu förresten.

Imorgon åker jag till Stockholm, måste packa för pappa bokade hotell nyss så vi stannar där i en natt. Så skriver väl när jag kommer hem, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0