back on track

Kom hem igårkväll runt tio.
Det blev mest shopping i London, inte så mkt sevärdigheter.
Torsdagen spenderades på Oxford Street.
Fredagen spenderades på den stora gallerian Westfield.
Lördagen spenderades i Notting Hill på en marknad, på Oxford Street där Prideparaden precis hade vart och längs Themsen.
Har nog aldrig ätit så mkt italensk på en vecka som jag åt där asså, varje dag blev det en italensk restaurang.
Får se om jag orkar visa vad jag köpte ngn annan dag.

Idag har jag iaf vart hos Seth, Emma och Gustav och hjälpt dem med sin nya lägenhet, blev även lite fika. Måste bara punktera att de var sjukt bruna.

Nu känner jag doften av tacos där nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0