last couple of days

I fredags blev det en tur till frissan och jag klippte lite mer än två decimeter så nu har jag kort hår. Har tänkt ett bra tag på det och jag ville göra ngt annorlunda. Ville att det skulle se ut som antingen denna eller denna flickas hår, eller ngt. Ska lägga upp en bild snart.
Igår blev det en tripp till Norrköping där jag köpte en svart tröja. Sen vid tre åkte vi till Nyköping för att hämta upp bror och mormor som kom hem från Turkiet, deras plan var åtta timmar försenat, kul! Då orkade vi inte åka hem så vi åkte till min mosters man i Eskilstuna där vi blev bjudna på tacos. På vägen såg vi en älg, har nog aldrig sett en älg förut. Sen hann vi se rådjur, hjort, grävling, räv, hare och lite mer. Riktigt Sverigesafari. Sen lvid lite efter elva åkte vi tillbaka till Nyköping och var framme runt halv ett. Sen en timme senare var vi tbk på vägen och runt halv tre var vi hemma i Ljungsbro igen. Fick då en Chanelväska av mormor och en rosa Lacostehandduk ;p
Idag har jag kollat på OC eftersom jag känner mig dålig, inte så roligt men det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0