sthlm

Idag och igår var det som sagt Stockholm med familjen. Vi var vid Kungens Kurva vid elva och då checkade vi in på hotellet för en halvtimma senare gick IKEAbussen till Gallerian. Köpte INGENTING och jag hade massa pengar. Min bror däremot hittade kläder för 3600. Hittade en sjukt fin brun skinnjacka med typ päls inne på Acne men den kostade väl runt 4000, 5000. Vi åt thaimat till lunch, jag tog ngt som hette het basilika. Det var köttfärs med jasminris, sjuukt starkt! Sen vid sju tog vi bussen tbk till hotellet men vi stannade först på Godisbåten och köpte med oss godis innan pappa fick åka till McD och handla mat. Hatar McDonalds hamburgare så jag fick pommes. Sen blev det tvn, var det ngn mer som kollade på när Zlatan hade presskonferens och när han välkomnandes av fansen? Roligt att ngn svensk lyckas.

Idag blev det en tur till designvaruhuset BO:X där det fanns sjukt fina möbler. Sen drog vi till Barkaby där jag hittade ngt iaf, en svart tshirt på Filippa K. Den hade kostat 600 men nu kostade den 200. Sen åkte vi hem.

Roliga dagar med familjen men jag ville ju shoppa gärnet. Men snart blir det GBG och sen Sthlm snart igen, kanske hittar mer då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0