the weekend

I fredags köpte jag min älskade skinnjacka som jag har suktat efter ett bra tag, 1600:- gick den på men pappa betalade halva. På kvällen kom i alla fall kussarna och efter ett tag var huset fullt av alla som hade varit Berg och lyssnar på Ledin.

Igår åkte jag, bror, mamma, pappa, Pierre, Kristoffer, Lotta och Dennis gocart. Bland det roligaste jag har gjort och vi åkte två gånger, men jag var allt lite feg men på rakstreckan gasade jag på. Men sämst var jag inte, mamma var sämre ;p. Kanske kommer bilder men jag är inte säker. Om man åker gocart i NKPG så får man åka över och under vägarna så det kanske är roligare, hoppas på att åka dit snart för att åka. Sen åkte vi till Max och tog varsin Lyx Shake och det var mumma. Efter det åkte vi typ raka vägen hem till kussarna i Ljungsbro. Där grillade vi och åt massa vitlöksbröd och PEZ.

Idag har jag mått dåligt och chillat i soffan där jag har sovit de senaste dagarna. Kusinerna åkte hem till Eskilstuna också efter vi hade ätit pannbiff, som jag älskar btw! Snart blir det att lyssna på Harry Potter och dödsrelikerna, jag är fast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0