you know that you should be in the spotlight

Vid fyra tog jag bussen in till stan för lite shopping med mamma, har verkligen inga kläder! Slutade med att jag kom hem med en vit/marinblå randig tröja från Gina (ränder <3), ett par beiga(?) shorts från Vila och ett svart linne, svart tröjklänning och lila/vit randigt linne från Monki. Hann också med en smothie från Naked juice bar och det var mumma.

Vid sju blev det picknick på båtbryggorna med Emma, Mathilda, Sanja, Frida, Jenny, Amanda, Isabella, Cornelia och Matilda. Jag hade köpt jordgubbar, naturgodis och en cider och det var mumma, speciellt chokladjordnötterna! Sen satt vi där tills lite efter tio innan alla drog till Mathildas nya fina hus där det blev rundvanding. Sen vid elva drog vi hem.

Snart blir det sängen så puss och kram.

Hoppas att det kommer bilder från avslutningen snart, får se om jag orkar. Fixar det kanske imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0