saturday

vaknade hos hanna imorse, det var sjukt varmt i rummet. jag, hanna o curre firrade frukost; äggmackor och smoothies. mumma!
sen drog jag hem och kollade på liverpool (<3) - manchester united. liverpool vann till slut med 4-1 på bortaplan så det var ju jättebra med tanke på att matchen började med att man united fick en straff. sen blev det flygande jacob, jag fick fläskfilé och ris istället med hot bearnaise. sen började matchen mellan lhc-skellefteå men för mig blev det the hills maratonet istället, the city börjar börjar ju nu och jag ska väl kolla igenom avsnitten när de sänds i sverige, har redan sett alla!

ikväll blir det melodifestivalen, jag håller på måns och agnes tror jag. bara inte caroline af ugglas vinner för då kommer jag verkligen att skämmas över sverige!


bild lånad från ngt ställe ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0