i had to belive myself, this is the only way

nu har jag pluggat gärnet så jag får hoppas att jag kan allt! för vem tror att man ska veta att redoxprocesser är när det sker en oxidation och en reduktion samtidigt senare i livet? inte jag iaf, men hoppas att provet går bra imorrn så att jag har kvar mitt mvg i kemt (y).

i eftermiddags hjälpte mammi mig att flytta plats på sängen och skrivbordet på mitt rum så nu känns det lite nytt, jag tröttnar så snabbt på mina rum annars.

snart blir det sängen och det första imorrn är praktiskt prov på hkn och vi ska göra ngt med skinka - hatar skinka!








btw. grattis till min kusin pierre i eskilstuna som blir 16 år idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0