i´m pömsig

började kvart i tio idag, jätteskönt! vi åkte till um där det var ngn som pratade för min klass. vid tolv tog vi bussen hem. de som hade musik fick sluta men inte vi med teknik, så jag, emma och julia gick och åt pizza innan tekniken.
efter skolan åkte jag in till ikano där jag träffade mammi och pappi, fick ett par shorts (typ i sammet?) och en randig tröja. mötte matildac och marie på hm :). jag hittade en skitsnygg ceriserosa kjol på vero moda som jag hade tänkt ha på middagen men storlekarna var jättelustiga. hittade också ett par snygga svarta skor på din sko som också skulle va på middagen. sen åkte vi och storhandlade på maxi och nu kollar jag på greys och ska läsa sofis mode!

Kommentarer
Postat av: matilda

Blev det inte klänningen på H&M sötnos? (: <3

2009-05-06 @ 22:22:24
URL: http://matiildaclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0