ingen bra rubrik

denna helg har varit en riktig tjejhelg denna helg.
fredagen tillbringades med bella med singstar, film, satc och guitar hero. riktigt trevligt.
igår blev det först frissan och jag har skitkort hår nu känns det som! sen skulle vi gå på stan men det var kortege så man kunde inte komma någon stans så vi kunde bara gå på filbyter. sen hyrde mamma och jag quantom of solace och åt godis.
idag blev det ikano med mamma, lämnade tbk min jumpsuit på hm och investerade i en riktigt bra rakhyvel, venus embrace eller vad den heter. sen kom pappa hem från skåne och min broder från eskilstuna.
sitter och väntar på att ngn i familjen ska börja grilla.
sen måste man ju plugga kemi också!

just ja, köpte en svart klänning till middagen på gina tricot. den är värsta enkel men jag tycker om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0