I've got another confession to make, I'm your fool. Everyone's got their chains to break, holdin' you

hemma från eskilstuna!
vi åkte runt ett i fredags och när vi kom fram blev det chill och grillat!
igår drog jag, mammi, moster och mormor till sthlm där jag shoppade tshirt från weekday (samarbete med weekday och 5 preview), en svart jeansskjol från levis (urban outfitters) och en beige? jumpsuit från zara. jag är nöjd men jag ville ju köpa avslutningsskor och en klänning till middagen också. ångrar att jag inte köpte ett par ljusa levisshorts också. kanske hinner vi med det på lördag eller om det blir bara finalerna och grönan.
idag hann vi med en snabbis på tshirt store på tuna park och jag hittade en übersnygg tisha med en ankare och där det stod saint tropez men den fanns inte i min storlek :(.
nu ska jag kolla på hockeyn, handbollen eller på chuck och 90210!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0