lista snodd av mathildac

1. VEM PRATADE DU MED I TELEFON SENAST? Mamma
2. VEM/VILKA SKRIVER DU MED PÅ MSN JUST NU? Emmis
3. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT? Höger
4. HUMÖR JUST NU? Trött
5. FAVORITGODIS? SURT!
6. ÄR DET NÅGOT DU ABSOLUT INTE ÄTER? Kyckling, fisk, skinka och mkt mer!
7. KLÄDER JUST NU? Leggings från gina och tjocktröja från UEM-kvalet
8. MUSIK JUST NU? Ingen
9. NÄR ÅT DU SENAST? För några timmar sen hemma hos kussarna
10. VAD SA DU SENAST? Ngt om skolavslutningsklänningen och mina nyinköpta skor till mamma
11. FAVORITKLÄDER? Typ allt svart (a)
14. FISK ELLER BADKRUKA? FISK
17. FAVORITFÄRG? På kläder är det nog svart men annars marinblått eller korallfärgat kanske
18. SAFT ELLER ALKOHOL? Saft 
19. LÄNGD? 172-174 cm
20. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED? 8 kanske?
21. FAVORITVÄDER? Sunny
22. OM DU VAR FAST PÅ EN Ö, TRE SAKER DU SKULLE TA MED? Vänner, ett kylskåp som fylls på hela tiden med en inbyggd tv och min filmsamling (kan man räkna det som tre saker?)
23. SPELAR DU NÅTT INSTRUMENT? Nej
24. MORGON ELLER NATTMÄNNISKA? Inget tror jag, alltid trött!
25. SPARARE ELLER SLÖSARE ? i guess I´m a spender
26. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG? Min familj och mina vänner
28. DET BÄSTA DU VET? SHOES
30. BÄSTA FILM? Twilight, Notebook, Notting Hill, Love Actually mm
31. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER? På min påhittade shoppingplanet där jag ska flytta till
32. KOMMER DU IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK? Tror inte att jag har haft en första kärlek
33. GILLAR DU HENNE/HONOM FORTFARANDE? Läs svaret ovan
35. TROR DU PÅ MIRAKEL? Ibland
36. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID? Jag tror att en del kan vara det men att inte alla kan vara det för alla är olika
38. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG? Nej
39. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR? Två, en pojke och en flicka
40. FRAMTIDSPLANER? Flytta till New York och bli mäklare eller företagsjurist, men helst av allt vill jag bli rik så att jag kan köpa mig massa Chanelväskor, Louboutins och sånt kul! Ytligt, I know
41. BIO ELLER PROMENAD? Båda och
42. ÄR DU ROLIG ELLER TRÅKIG? Ask my friends
43. GLASÖGON, LINSER ELLER INGET? Inget
44. TEKNISK ELLER OTEKNISK? Teknisk
45. ÄR DU KITTLIG? Jag tror inte det
46. SNARKAR DU? Det har jag ingen aning om
48. RÄDD FÖR INSEKTER? Nja
49. ÄCKLIGASTE INSEKTEN? Spindlar
50. STÖRSTA SVAGHET? Har nog många
51. DET ÄR JAG BRA PÅ? Prova kläder?
52. MUSIKSTIL? Typ indie kanske?
53. LYCKOTAL? 11
54. FAVORITBAND? Coldplay, U2, Kings of Leon, Kent, Killers mm
55. BÄSTA BOK? Twilight serien. Om ni inte har läst alla fyra böcker, läs dem på dirren!
56. OM DU FICK VÄLJA TVÅ SUPERKRAFTER, VILKA SKULLE DU VÄLJA? Flyga och ngt mer, vem vill inte flyga?
57. FAVORITORD? Whaa?
59. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS? Chips
60. PIZZA ELLER HAMBURGARE? Pizza
61. SKRIVER DU DAGBOK? Nej
62. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM? Gossip Girl
63. NAMNSDAGSDATUM? 19 november, 9 december
64. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN? Nej
65. TÄNKER DU NÅGONSIN PIERCA DIG? Nej
66. FÖDELSEDAG? 29 april
67. FAVORITCHIPS? Sourcream and cheese
68. SYNLIGA ÄRR? Inget
69. DINA BÄSTA VÄNNER? Ingen aning
70. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT? I mitt rum är det alltid stökigt om det är det som menas
71. GUNGAR DU PÅ STOLEN? Brukar ej tänka på det
72. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU? 13 tror jag
73. DETTA GÖR MIG ARGAST? Så mycket
74. HAR DU UTÖVAT NÅGON SPORT? Ja, handboll, golf, tennis, fotboll
75. I JULKLAPP ÖNSKAR JAG MIG? En liten Elliott
76. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN? Båda och
77. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT HOPPA BUNGEJUMP? Asså jag har ingen aning
78. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFELN I? Vänster
79. FÅR MAN SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ EN LYCKTSTOLPE PÅ VINTERN? Självklart, om man inte är ett liten barn då
80. ÄR ALLA LIKA MKT VÄRDA?
Ja
81. VAD HÄNGER PÅ VÄGGARNA I DITT RUM? En spegel och en tavelhylla eller vad det heter
84. VEM ÄR DIN DRÖMKVINNA/MAN? Jude Law, Rob Pattinson
86. LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST? Ljust
87. VILKEN LÄSK ÄR GODAST? CHAMPIS, CHAMPIS, CHAMPIS, CHAMPIS!
88. VAD GÖR DU HELST? Mycket
89. SKÖNASTE SÄNGEN ATT SOVA I ? Den som står på hotellrummet (a)
90. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU? Ett, en broder
91. BÄDDAR DU DIN SÄNG? Typ aldrig
92. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON? jag bor med min familj
93. ALLERGISK MOT NÅT? Myggor, haha!
94. ÄR DU MÖRKRÄDD? Ja
95. ÄR DU DUM? Som i dum mot vänner eller dum som i osmart?
96. TROR DU PÅ ASTROLOGI? Är det typ spå i stjärnorna?
97. TROR DU PÅ MAGI? Efter igår gör jag fan det, handbollstjejerna vet nog vad jag menar. När Tobbe Trollkarl fick in den där texten asså
98. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG? Ibland
99. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER? Sandaler
100. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR? Mathilda Falk, nej, skoja bara!
101. STÄDAR DU DITT RUM SJÄLV? Oftast
102. NÄR STÄDAR DU DITT RUM? När vi ska få gäster eller när mamma och pappa har tjatat på mig i några veckor
103. SKULLE DU KÄKA UPP EN CLEMENTIN FÖR 5000KR? Ge mig en nu!
104. HAV ELLER SJÖ? Havet
106. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD? Inte för lite som näsblod men kanske för mycket
107. KAN DU TÄNKA DIG ATT BLI VEGETARIAN? Ibland har jag tänkt på det men asså deras mat ser ju så äcklig ut!
108. SALTAR DU PÅ MATEN? Nej
110. FAVORITKAKA? Choclate and marshmallows cookies eller vad det heter från Espresso House, smaka den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0