Walk on over here to the bitter shade, I will wrap you in my arms and you'll know you've been saved. Let me sign, let me sign

torsdag: det blev stan med curre, bella och pau. köpte skor till min bror.

fredag: då var det tjejmiddag hemma hos mig. blev lite presentöppning, singstar och guitar hero

lördag: stockholm med handbollsbrudarna. hittade ett par skor på fris and company (stavning?) som jag ska ha på middagen och på skolavslutningen. tog tunnelbanan vid fyra till globen och första handbollsfinalen började kvart över så det blev att springa till globen där första matchen precis hade börjat. när vi skulle ta tunnelbanan såg jag lars wallin, designern! har sett han både i sthlm och i beijing nu! sävehof vann damernas och den finalen var skittråkig. jag och emma kollade på allt annat än på matchen. vid sju började herrarnas final och jag som har hållit på guif hela säsongen var glad att de var i final, fick med de andra att hålla på dem. det var mest eskilstuna bor där än alingsås såsare så det var verkligen världens liv. tyvärr så förlorade guif och ahk vann :(. under matchen satt vi och kastade på papper på folk på läktaren och flygplan, det var kul. vi rev också så att vi fick konfetti! på hemresan blev det ett stop på max, där vi hade världens överskottsenergi kan man ju bara säga. på bussen visades slumdog millionare och det jag såg av den (det var inte mkt) så tycker jag att den var rätt bra. hela hemresan stank det tåfis!

söndag (idag): morgon började med twilight, tom mamma tyckte att den var bra! hahah, kollade på allt extramaterial också :) sen drog vi till kusinerna där de bjöd på grillat. min faster berättade om en liten fyraårig kille som kom till dem och lekte, han hade med sig glass till min femåriga kusin hela tiden och satt och åt där. efter ett tag kom killen som hette ahmed och satt på en sten och åt sin glass, då garvade vi! sen blev det maxi där jag fick tredje twilight boken så nu kan jag läsa om böckerna. nu är det söndagsparty med filip och fredrik och imorrn började vi halv tio med tyska nationella. har fem nationella nästa vecka, döda mig typ!

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha tåfis (a)

2009-05-10 @ 22:21:55
URL: http://elvinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0